sobota, 24 sierpnia 2013

SMILE! -uśmiechnięta broszka zippers

Dziś pokażę Wam jeden z nowszych tworów- uśmiechniętą broszkę z zamka przez moją siostrę okrzykniętą 'żółtym murzynem'. Hm, miała być bardziej abstrakcyjna (tak, tak, jeszcze bardziej) ale zamek nie zawsze się mnie słucha, a jeszcze rzadziej układa się w zgodzie z pierwotnym planem. ;)




Kiedy  chcę uzyskać efekt łagodnego przenikania się kolorów to wfilcowuję wełnę od drugiej strony broszki- tak jak tu rumieńce. ;)



Oczka z benzynkowych, szklanych koralików dopełniły całości- dopóki ich nie wszyłam mój 'murzyn' wyglądał jakby zamiast oczu miał zwariowane spirale ;)


Tą broszkę w jesiennych kolorach i na jesiennym tle zgłaszam na wyzwanie kreatywnego kufra 'jesień'.




I na koniec nowe torby u Anki i Ninki wraz z nową szatą graficzną bloga zaprojektowana przez Anię ;))



Już niedługo seria 'Czy wiesz, że...?'
Jakieś pomysły? :))

8 komentarzy:

  1. Superaśna brosia. Kotki już u mamy :) a niedługo u mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Picasso - to moja pierwsza myśl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twarz taka bardzo hm... picassowska:) piękna broszka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Twoją siostrą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo brzydkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nazwałabym tego konstruktywną krytyką, ale mimo to dziękuje za komentarz. Łatwo taki napisać jako anonim, prawda? ;)

      Usuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...