środa, 14 marca 2012

Wymianka!

Chciałabym zacząć od małego ogłoszenia. :) Jestem świeżo wciągnięta w kilka wymianek, tak samo jak w wiele candy i konkurs Kreatywnego Kufra. Ale jak niektóre z Was wiedzą- to uzależnia. Dziś coś mnie bardzo poruszyło i pomyślałam "Idź za głosem serca! Zrób wymiankę" Oczywiście parafrazuję, nie nachodzą mnie tak nagłe olśnienia, ale czyż to nie brzmi ładnie? :)
Tak więc 'Idąc za głosem serca" postanowiłam zaskoczyć Was wymianką o takim właśnie motywie- serca. Termin losowania wyznaczyłam dopiero na 20 IV tak by zabawa dała radę się rozkręcić, moje poprzednie candy trwało zbyt krótko. :)
"Miej serce i patrzaj w serce!"
Odrobina zasad:
Pamiętajcie: Oczy widzą, uszy - słyszą, a serce - i tak wie swoje.

1. Co zrobić ,aby wziąść udział w zabawie ?
- Zgłosić chęć udziału w zabawie w komentarzu pod postem 
- Wkleić na swój blog podlinkowany banerek na pasek boczny 
- na mojego maila (szarunia@gmail.com) przesłać dane adresowe, wraz z zgodą na udostępnienie ich osobie, która będzie przesyłać Wam paczuszkę.

-mile widziane dodanie mnie do obserwatorów, bardzo mnie to ucieszy i pomoże w rozwoju bloga. :)


WAŻNE! W mailu podpiszcie się nickiem z blogspota. :)

2. Przebieg wymianki- Do 20 IV każdy może zgłosić chęć udziału w wymiance. (Obowiązkowe jest posiadanie bloga, lub przynajmniej STRONY na facebooku!) 
- Dnia 21 kwietnia na łamach mojego bloga podam wylosowany przeze mnie łąńcuszek (Marysia robi Kasi, Kasia robi Marcie,  Marta robi Stasi, a Stasia Marysii. ) 
- Każdy z uczestników prześle do siebie nawzajem paczuszkę, o której zawartości napiszę za chwilę. 
- Paczuszki powinny trafic do drugiej osoby z pary do 5 maja, tak by każdy zdążył spokojnie wykonać prezenty. :) Będzie mi bardzo miło, jeżeli prześlecie mi zdjęcia prezentów, które wysłaliście - chciałabym je opublikować i popodziwiać :)

3. Co w paczuszce ?
-Dwa upominki, wykonane wasza ulubioną techniką, stwórzcie to co podpowie Wam serce, niezależnie od tego, czy będzie to notesik, biżuteria czy inny drobiazg. 
Pierwszy zawierający w sobie motyw serca
Drugi w kolorze czerwonym, lub różowym- takie jak z reguły kojarzą się nam z sercem :) 
-coś słodkiego
- niespodzianka (czego nie spodziewa się osoba, z którą się wymieniasz? paczuszki pełnej płatków róż? trzeciego upominku? przydasiów? Kierujmy się głosem serca! :))

Bardzo miło będzie mi powitać każdego nowego uczestnika- czekam na Wasze maile! :)

To tyle mówiąc o wymiance, ale nie chciałabym na tym skończyć dzisiejszej notatki. Zaraz po lekcjach pogalopowałam radośnie na pocztę, by odebrac parę wyczekiwanych kolczyków od Mango Clay. :) Nie mogłam się ich doczekać, bo już wcześniej widziałam ich zdjęcia. Dostałam je w zamian za zrobienie dla Mango Clay loga, oraz nagłówku na jej bloga, na którego serdecznie Was zapraszam. Jej wyroby są naprawde godne  uwagi. :) Wierzcie mi, nie słodzę, ale te kolczyki osłodziły mój dzień. :)


 Dopiszę jeszcze krótko o broszce, którą od dziś możecie kupić w moim sklepie na artillo.pl. Moje zgłoszenie zaakceptowała również galeria ArtStacja! To bardzo miłe, nie mogę się już doczekać wystawiania pierwszych produktów, poczekam jednak na zakończenie przebudowy strony.  Ciagle czekam na odpowiedź od wylęgarnii i innych galerii., trzymajcie za mnie kciuki :)


Broszka stworzona jest z poliestrowego materiału w ślicznych błękitach, przechodzących w co raz ciemniejszy odcień niebieskiego. Ozdobiona jest fragmentem koronki oraz drobnymi, szklanymi koralikami. Ma 6cm średnicy i zapięcie na talerzyku.


Uczestniczki, które przesłały mi adres:
1.Mango Clay
2.Diana
3.Moniśka
4.Asja-decu
5.Baronowa
6.Pando-ra
7.Ania 121971
8.bizu-delko
9. Butterchilli
10. szyjdobrze
11. Aleksandra
12. Bożenka
13. Moniik 86
14. m(Aniek)
15. Art by Laura
16. AgKe
17. Ania w małym domku
18. Kitty
19. Kre-Akcja
20. Ruda S
21. Tafcik
22. Nastole
23. zaneta 1975
24. kreatywna-robotka
25. Mamiko
26. kasiekw
27. osiemawe
28. Grodzia
29. Piecyk
30. decokuferek

42 komentarze:

  1. Ja nie tworzę.. Ale pomysł i banerek naprawdę super. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No to mnie masz ;) wymianka mi się podoba ale jeszcze się nie zgłaszam ;) do 20.IV sporo czasu zobaczę jak się potoczą sprawy :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także poczekam... muszę sie zastanowić co stworzyc i czy zdążę... ale banerek u siebie wklejam już teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że się zdecydujecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Termin długi więc się zgłaszam i zapraszam do zapisów na moją przyrodniczą wymiankę http://divianaart.blogspot.com/2012/02/przyrodnicza-wymianka-zapisy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ochotą zapiszę się na Twoją wymiankę i zapraszam na Candy do siebie:) http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za zaproszenie :)
    Pozwól że jeszcze się zastanowię, ale dla pamięci banerek umieszczę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok , zapisuję się i ja . Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dumam, dumam i chyba jednak się zdecyduję... Termin odległy, więc coś na pewno się uda zrobić :}

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuję się:) czasu sporo, więc na pewno dam radę:)
    dziękuję za zaproszenie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za zaproszenie:)Chętnie z niego skorzystam,pozdrawiam serdecznie,Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja się też zapisuję na wymiankę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio wziełam udział w wiosennej wymiance i tak mi się spodobało, że chętnie się zapiszę. Zwłaszcza, że rewelacyjny temat:D
    Z chęcią poobserwuję co tworzysz, mój blog raczej raczkuje, ale może kiedyś się rozkręci i też będę mogła zorganizować jakąś zabawę:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna wymianka! Bardzo dziękujemy za zaproszenie. Niestety przed nami święta, liczne kiermasze i mnóstwo pracy, a czasu wciąż brak. Więc może następnym razem skorzystamy z zaproszenia. Piękne prace prezentujesz. Na pewno często będziemy tu zagladać. Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęciłaś mnie na fotoblogu do wzięcia udziału w wymiance! Jako kolejna zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mozna jeszcze się zapisać, jeżeli tak jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja się ustawiam w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiadam na wezwanie :D zapisuje się z przyjemnością i czekam na przydział w łańcuszku ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. wciągnęły mnie te wymianki :)
    wchodzę w to!

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja się zgłaszam:) wymianki wciągają faktycznie

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie wezmę udział w wymiance :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi sie podoba Wymianka :)Jest sporo czasu Więc nie powinno byc problemu :) Zapisuję się podaję link do bloga z zamieszczonym podlinkowanym banerkiem i linkiem tez osobno :)
    http://na-stole-cos-z-niczego.blogspot.com/p/wymianki.html

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi sie...:) i oczywiscie zapisuje sie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też się zapisuję, fajna wymianka

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam się! :) - mamikomomotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam chęć udziału Kasi z bloga kreatywna-robotka.blogspot.com , której nie udało się dodać komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam :)
    Więc i ja się zgłaszam choć termin dosyć długi :)
    Mam 2 blogi więc dla ułatwienia tu będzie banerek:
    http://kulickowehandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. i ja się zgłaszam:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się chętnie dołącze do zabawy:) Adresik wysłałam już na maila:) Banerek też zaraz wstawię:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wymianka, wspaniale! ZGŁASZAM SIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się na wymiankę
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam chęć udziału w wymiance, to mój pierwszy udział w wymiance :-) ponieważ dopiero rozpoczynam tworzenie mojego bloga. Choć mało tworzę, postaram się sumiennie wykonać zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i zapraszam do siebie na Candy http://sklep-internetowy-paula.blogspot.com/2012/03/candy-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  35. a zdążyłam jeszcze? bo nie wiem czy do 20 włącznie :) Ostatnim moim wytworem była poducha z sercem - przy okazji stworzyłam jeszcze coś serduchowego - byłoby jak znalazł :P

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...