środa, 5 lutego 2014

'Polskie Ptaki'- premiera internetowa!


A więc dziś zgodnie z zapowiedzią mam zaszczyt przedstawić Wam najnowszą kolekcję, która ciągle się rozwija i doszła już do etapu własnej dziupli w moim artystycznym bałaganie. ;)


Twarze kolekcji mamy dwie i mimo, że ostatnio w zapowiedzi widzieliście jeszcze innego ptaszka (tak, tak, kilka z Was zgadło :)), dziś przedstawię Wam wróbelka. 
Kiedy byłam mała w telewizji nadawano "Wróbelka Elemelka"


 I szczerze mówiąc.. nie byłam ogromną zwolenniczką tej bajki.. ;) Ale wróbelki to i tak moje ukochane ptaszki, które zawsze całym 'stadem' przesiadywały na karmniku mojej Babci. :) Tak więc kiedy przyszło do powstania tej kolekcji, to nie było mowy, aby zabrakło naszego Polskiego wróbelka. :)





Zbliżenie na nakrapiane skrzydełko.


Na koniec podzielę się z Wami moją ukochaną ptasią piosenką.



6 komentarzy:

  1. Fantastycznie wyszły, zazdroszczę : )
    Miłego dnia życzę : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ptaszek:) a ja przeciwnie:) bardzo lubiłam wróbelka Elemelka i nawet książeczkę czytałam gdy byłam mała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jaki cudny! Podoba mi się przeogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptasia kolekcja zapowiada się ciekawie! Elemelek śliczniutki! Od razu przypomniała mi się wierszyk, jak wróbelek Elemelek znalazł w polu kartofelek!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny wróbelek :) przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...