wtorek, 20 maja 2014

Mroczny wisior- nauki ciąg dalszy :)

Powiem tak, zmotywowałam się i wzięłam się za bary z wyzwaniami. Pracuję nad naszyjnikiem makowym i wczoraj w nocy skończyłam ostatnią pracę na potrójne wyzwanie Royal Stone w tym miesiącu. Będzie i paw i ara i zebra! :) I duuuuużo innych projektów bo jako, że jestem po maturach- mam aż nazbyt czasu wolnego :)

Dziś jednak chciałabym pokazać Wam wisior na ażurowej koralikowej bazie wykonany na wyzwanie Kreatywnego Kufra- Mroczne Cienie. Tematem wyzwania był film co do którego mam mieszane uczucia- obsada, szczególnie główna rola- fantastyczna, aaaaleee... jakoś humor nazbyt naciągany jak dla mnie, zdecydowanie nic nie przebije Piratów z Karaibów. ;)

Do stworzenia wisiora poza cudownym czeskim guzikiem i całkoształtnym klimatem filmu zainspirował mnie połyskliwo fioletowy strój blond Wilkołaczki ;) 





Mrocznym sercem wisiora jest szklany, ręcznie malowany czeski guzik mieniący się granatami, niebieskościami i fioletami- jestem w nim po uszy zakochana. Uznałam, że jest tak bogaty, że nie wymaga zbyt wielkiej interwencji w własne piękno, jednak prułam go dziesiątki razy zanim znalazłam 'to'. ;) Z początku miały mu towarzyszyć koraliki spike, stanęło jednak na delikatnym swarovskim mini-pear i koralikach Fire Polish irish blue, oraz TOHO od 15/0 przez 11/0 do 8/0. ;) Głównie w kolorze metalic dragonfly, ale również irish purple. Zawiesiłam całość na ażurowej koralikowej plecionce z koralików 11/0 jet i irish purple. ;) Do kompletu powstaną delikatne kolczyki z podwieszonym tym samym swarovskim co przy wisiorze :)




Zamieszczam również banerek wyzwania i trzymam kciuki za siebie i inne uczestniczki :) 


Niebawem zaprezentuję Wam pierwszą pracę na wyzwanie Royal Stone. Uszycie jej zajęło mi przeszło 45h.
A to mały zwiastun:


Zgadujecie?

6 komentarzy:

  1. Śliczna praca. Kolejna- widzę szalenie wypracowana (domyślam się ,że haft na większej powierzchni materiału)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i bardzo mroczny :) Powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo! Jestem pod ogromnym wrażeniem i nie mogę doczekać się ujawnienia całej tajemniczej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wisiorek, świetnie podkreśliłaś ten guziczek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wygranej. Bardzo fajnie wygląda ten wisior.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, piękny! Trzymam kciuki za Twój naszyjnik. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...