piątek, 22 sierpnia 2014

Wyzwanie dzień 3- Uporządkuj kolumnę bloga

Na początku sierpnia metamorfozę przeszła nie tylko kolumna boczna bloga, ale jego całość, tak więc przy dzisiejszym zadaniu jedyne co zdecydowałam zmienić to kolejność na pasku bocznym- najpierw najpopularniejsze posty, potem archiwum. Zdecydowałam się również usunąć licznik odwiedzin. 

Dziś więc powiem Wam kilka słów o blogowej metamorfozie. :)
Poniżej widzicie zestawienie 'przed i po'- dopiero patrząc na nie widzę jak dalece blog był wcześniej niedopracowany. ;) 
Zmian było mnóstwo:
1. Zniknęła kolumna boczna po prawej stronie
2. Pojawiło się błękitne tło w kwiatki
3. Topka została wyśrodkowana, czcionka zmieniona na pasującą do baneru- podobnie w pozostałych nagłówkach
4. Moje zdjęcie jest teraz większe i bez zbędnych kwiatów
5. Zamiast zdjęć prac pojawił się odnośnik do popularnych postów
6. Ujednolicone zostały ikony do social media
7. Zniknęły odnośniki do galerii, z których pewnie na dniach zrezygnuję na amen.
8. Pozbyłam się również całej dolnej 'przyczepki'.
9. Co dla mnie bardzo czasochłonne i istotne- od teraz wszystkie zdjęcia będą szerokością równą 800px i wreszcie obraz przestanie mi skakać przed oczami :)


Pojawiła się również zakładka "O mnie" w topce- jeden z kilku zadań zaplanowanych do końca sierpnia.
Moja lista prezentuje się na tą chwilę tak:



3 komentarze:

  1. Super, blog całkiem inaczej wygląda po porządkach :) jest bardziej czytelny. Czasami mniej znaczy więcej, może i ja bym się za to wzięła :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję- faktycznie- tutaj mniej znaczy więcej- na Twoim miejscu usunęłabym banerki na pasku bocznym :)

      Usuń
  2. Zdecydowanie brak mi samozaparcia by posprzątać na swoim blogu, tym bardziej, że ostatnie porządki zakończyły się usunięciem przez przypadek widgetu You Might Also Like (który dopiero dziś udało się przywrócić:))
    Ładnie teraz u Ciebie i bardzo przejrzyście, chociaż poprzednia czcionka była bardziej przyjazna dla moich oczu:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...