sobota, 23 sierpnia 2014

Wyzwanie dzień 4- Ulubione cytaty

Mam baardzo dużo cytatów, które uwielbiam, wypisuję sobie na samoprzylepnych karteczkach i przypinam gdzie mogę- a potem raz na jakiś czas podczas porządków bezlitośnie pochłaniam wszystkie. Na mojej tablicy korkowej wisi jednak ciągle wykaligrafowane, motywujące, śmiesznie proste "Kiedy śpię moja ambicja robi pompki". Jest to sparafrazowany cytat z Glee, który od rana działa na mnie motywująco. Zdaję sobie sprawę z moich licznych wad, ale jestem również świadoma swoich zalet do jakich należy między innymi pracowitość- ta karteczka mi o tym przypomina.

Jest wiele więcej cytatów, którymi chciałabym się z Wami podzielić, ale nie zmieściły się na grafice- o dwóch z nich napiszę oddzielne posty, jak już skończę wyzwanie. ;)



A mówiąc o pracowitości- dziś w pracy nadwyrężałam nadgarstki- podzieliłam 1km (słownie kilometr!) folii bąbelkowej na 120 mniejszych i zwinęłam je w rulony. Au! ;)

2 komentarze:

  1. Tez z upadaniem jest bardzo dobry :) Bardzo podobny do niego to "Nie ważne ile razy upadłeś, ważne ile razy powstałeś" :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...