wtorek, 21 sierpnia 2012

Dziś dość krótko..

.. ponieważ za 15minut uciekam na warsztaty z gliny. 2 godzinki zajęć, zobaczymy jakie będą ich rezultaty :) 

Mam nadzieję wykonać troche półfabrykantów, które będe mogła wykorzystać do wyrobu biżuterii. ;) Zdecydowałam się na to, gdy na jarmarku w Gdańsku kupiłam takie oto gliniane guziczki. Cena za sztukę to zaledwie 3zł za dużego, a 1zł za małego, więc sprawiłam sobie taki komplecik, z którego powstały dwie dopasowane broszki, oraz kolczyki sztyfty. ;) Podkleiłam guziczki filcem, by nie brudziły, drapały itp. Dziś wykroję troche guziczków i broszki już niedługo będą w sprzedaży. ;)

Czyż nie są orginalne? I tylko moje! :) 


Od wczoraj param się markamą, choć 'param' to może zbyt wiele powiedziane, powstało 5 bransoletek, a żeby doszczętnie nie wykorzystać zapasów sznurka woskowanego chyba na razie na tym poprzestanę. ;) Ale to bardzo miłe urozmaicenie. :)

Znikam lepić! 

11 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa efektów Twoich lepionek:) czekam z niecierpliwością na efekty:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutkie guziki. Powodzenia w lepieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne guziki :) bardzom ciekawa co stworzysz na warsztatach :) i jakie będą Twoje wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki, ale widzę,że jeszcze daleka droga do losowania;) pozdrawiam z półmetka Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie wykorzystałaś guziczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne guziczki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...