piątek, 10 sierpnia 2012

Wyzwanie, ogłoszenie, wymianka? :)

Wszystko w jednym! Szukam odważnej, twórczej i chętnej do wymianek duszyczki, która zgodziłaby się przygotować dla mnie piękny notes na moje zapiski. 

Pomyślałam, że jeżeli opiszę moje marzenie, to może któraś z cudotwórczyń w technice scrapu zdecyduje się podnieść rękawicę :)

Otóż marzy mi się notes (niekoniecznie kołowy, choć to milewidziane) i oczyma wyobraźni widzę go an przemian w dwóch różnych wersjach. W jednym jest on wspomnieniem lata, w ciepłych zółtych, pomarańczowych, czerownym i różowych wzorach dodających energii na nadciagające szare jesienne dni. 

Drugim, odmiennym pomysłem jest notes w stylu retro. Tutaj pewnie dalabym popis twórczyni, ale zależałoby mi na tym, aby były w nim jakieś ślady mojego ukochanego koloru- turkusu. Może być przygaszony, ciemny, jasny. 
Co ważne do obu notesów ukazuję zdjęcie, które chciałabym widzieć na okładce. Mogło by być z tyłu, lub z przodu, co do tego nie jestem zdecydowana. Zależałoby mi też na tym, by nie było bardzo wystajacych elementów np, kwiatów itp, które niestety urywają mi się w torebce. 

A oto wspomniane zdjęcie:



Marzę sobie, że zeszyt powstałby z różnorodnych kartek, zszytych przez jedną z Was, jak to widziałam na waszych blogach. Ale czy znajdzie się osoba, która się tego podejmie? :)

Marze sobie i marzę, mogłabym też pisać i pisać, ale boję się, że nikt sie nie zgłosi.. W zamian zaoferuję co tylko potrafię, poza zmywaniem naczyć bo tego nie cierpię ;) 
Czekam na propozycje bardzo, bardzo niecierpliwie. W komentarzach lub na szarunia@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...