niedziela, 10 lutego 2013

Co ja mam?! Szafe!

Ha! Ha! Wreszcie dotarła upragniona szafa. Składało sie ją kilka godzin, ale naprawdę było warto- bo w moim pokoju- 'pracowni' wreszcie zapanował upragniony porządek. No.. Prawie- brak mi jeszcze odpowiednio dobranych wielkością kartonów na organze i inne materiały do moich broszek kwiatów. Kiedy już je znajdę pokaże Wam kilka zdjęć z uporządkowanego miejsca pracy. :) Co prawda ciągle śnie nocami o własnej pracowni, ale to może za kilka lat- w moim własnym mieszkaniu :) 

Czuje się za to taka 'bez pracy' bo jedyne co mam w domu to trochę arkuszy filcu i materiały. Wszystkie przydasie już zużyłam! Żadnych koralików, korali itp. Zamówiłam wiec ogromne ilości wełny do filcowania, srebra i minerałów oraz swarovskiego. Chciałabym napisać do modna.pl i w miarę możliwości tam wkręcić się z nowymi kolekcjami biżuterii srebrnej i posrebrzanej. Na razie planuje ok 11 par kolczyków, na więcej nie było pieniążków by zainwestować. To będą pierwsze moje bizutki, które będą miały sesje zdjęciową z modelkami :) Na razie pokaże Wam jeszcze coś co powstawało po nocach w ferie- filcowe korale! :)

Wszystkie dostępne w sklepie www.seola.com.pl. Można również zamawiać biżuterie w innych kolorach, oraz z broszkami do kompletu :)
kontakt szarunia@gmail.com


 

U mnie kolorki już wiosenne. :)
Myśle nad nazwą kolekcji dla tych filcowych drobiazgów, oraz drugiej- dla biżuterii srebrnej. Dla sreberek, które zaprezentuje w najbliższym czasie.. Może.. "Rozważna i romantyczna"? A może Wy macie jakiś pomysł? :)

Proszę Was o kliknięcia LUBIE TO! pod broszką w poniższym linku. Mam spore szanse na podium w konkursie. :)






4 komentarze:

  1. Bransoletki są rewelacyjne:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te bransoletki, bardzo wiosenne - może ją przywołają? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Twojej pracowni :) śliczne bransoletki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy byłabyś w stanie poświęcić jedną małą rzecz z Twoich "cudowności" dla trójki ciężko chorych
    https://www.facebook.com/pages/Rodzina-Witkowskich-potrzebuje-pomocy-Marcin-Zarych/433415743401575

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...