wtorek, 26 lutego 2013

Nadlatuje nowy post!

Witam! Witam. Dziś kolejny post wyzwaniowy-kreatywno-kufrowy! Humorek mam w jak najlepszym porządku, choć jutro szykuje się ciężki dzień i zaraz muszę się oswoić z odrobiną języka do pisania stron. Jak widzicie klawiatura odmówiła pisania kreseczek nad c i pod e. Wybaczcie jej ;)

Ja oswajam sie z nowymim mozliwosciami programy graficznego i tworze, tworze, tworze. Szyje mnóstwo broszek z filcu, które w swoim czasie Wam pokaże. Dostałam małej manii na punkcie zwierząt, wiec powstają kotki, ptaszki wszelkiej maści i robalki- muchy, motyle i... WAŻKI! Które szczególnie pokochałam w ostatnim czasie za ich cudownie mieniące sie skrzydełka. Technika wykonania ostatniej ważki zdecydowanie tego nie oddaje (bo jak tu oddac blask wełną?), ale myśle nad cekiniastą ważką. :))




W technice zamka błyskawicznego- to dopiero moja druga broszka. Mistrzynią jeszcze nie jestem, ale w zapasie mam całą szufladę wełny i jak na razie 10sztuk metalowych zamków błyskawicznych z babcinej szafki. :))


Broszkę popełniłam, a właściwie popełniałam wczoraj wieczorem przez bite trzy godziny. Ogromnej wprawy w tym nie ma, a przyszywanie ząbek przy ząbku- solidnie, a jak! Jest okrutnie czasochłonne.


Wypełniona jest ręcznie filcowaną wełną merynosów w trzech różnych kolorach- turkusowym, morskiej zieleni i oliwkowym.
Ważka wyszyta jest drobnymi, szklanymi koralikami z benzynkowym połyskiem w kolorze błękitnym. Bardzo je lubię i już są na wykończeniu..


Jak widzicie w dolnym rogu każdego obrazka jest mały stempelek, który odtąd postaram sie  dodawac do moich zdjec. Brush również własnej produkcji. :) Jak sie Wam podoba ten znaczek? I co ważniejsze- jak sie Wam podoba nowa szata graficzna bloga? Może jakieś zastrzeżenia? :)

Przeglądam codziennie setki Waszych blogów i niestety nie u każdego zostawiam komentarze, ale obiecuje się poprawiać systematycznie z nadejściem każdego weekendu. ;))

Oto banerek wyzwania KK:


Po odrobienie namysłu stwierdziłam dodatkowo, że moja broszka pasuje do jeszcze jednego wyzwania. Mianowicie- bardzo pomysłowego Wyzwania Diany- "W magicznym lesie"


Pomyślałam tak: nie dość, że jak ulał leży kolorystyka, to ważki są zdecydowanie magicznymi stworzeniami. :) Mienią się tysiącami odcieni- a tak właśnie wyobrażam sobie magiczny las- migotliwy. :)

>>  Broszka dostępna na artillo.pl <<

Miłego dnia i dużo weny życze!

11 komentarzy:

  1. I broszka śliczna i Twój blog wygląda interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pzreśliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu piękna ważka

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o uzupełnienie odpowiedzi na pytanie konkursowe bym mogła zaliczyć chęć udziału. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super broszka;)
    Pozdrawiam i zapraszam Megi

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pomysłu :)
    Przy okazji zapraszam do siebie, na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna!
    Jeszcze gdyby granat został zastąpiony fioletem... było by mega:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jest boska, wyszła genialnie:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...