sobota, 2 marca 2013

Bądź kowalem swojego losu :)

"Wiesz co jest naj­większą tra­gedią te­go świata? Ludzie, którzy nig­dy nie od­kry­li, co nap­rawdę chcą ro­bić i do cze­go mają zdol­ności. Sy­nowie, którzy zos­tają ko­wala­mi, bo ich oj­co­wie by­li ko­wala­mi. Ludzie, którzy mog­li­by fan­tastycznie grać na fle­cie, ale starzeją się i umierają, nie widząc żad­ne­go in­stru­men­tu mu­zyczne­go, więc zos­tają oracza­mi. Ludzie ob­darze­ni ta­len­tem, które­go nig­dy nie poz­nają. A może na­wet nie rodzą się w cza­sie, w którym mog­li­by go od­kryć."

T. Prattchet

Ten cytat trochę doradza w kwestii "jesteś-kowalem-swojego-losu-idź-na-te-studia-o-których-marzysz-a-nie-na-te-które-oczekuje-rodzina", prawda? 

Dziś chciałabym pokazac Wam dwie świeżynki. 
Oba to wczorajsze twory. A zaległości w publikowaniu mam tak ogromne, że wole sobie nowych nie robić. :) Sówka z zamka tak bardzo się spodobała, że już dziś pofrunęła wraz z nową właścicielką. :))


Świetnie bedzie prezentowała sie przy dopasowanym kolorystycznie szaliczku, czy berecie :) 

Poza tym z dumą bedzie zdobiła nowy płaszcz właścicielki i wcale, a wcale nie odfrunie. :)

A Wam sie podoba? 


Metalowy koszyczek pożyczyłam na 'sesje zdjęciową' mojej biżuterii z pracowni plastycznej w Pałacu Młodzieży do którego chodzę na zajęcia z rysunku. Wszystko się bardzo wdzięcznie na nim prezentuje, a ja zrobiłam dziś ponad 190 zdjęć.. 

 A druga świeżynka to żółwik. Dostałam fioła na punkcie wyszywania cekinami, od kiedy dostałam ich ogromną 'dostawę' od Misi.  Mienią się wszystkimi kolorami i cieszą oczy. :) Mam nadzieje, że Wam również spodobają się prace z cekinami w jednej z głównych ról. 

Żółw-śpioch jest małą zajawką kolekcji "Dormilónos" w tłumaczeniu po prostu Śpiochy :)
Cały wyszywany, cekinek po cekinku. Do tego ręcznie obszyty.

Wykonany z zielonego filcu, oraz cekinów w trzech odcieniach brązów i jednym zieleni.

Żółwik również świetnie czuje się w morskiej toni szalikowych odmętów. :)


Jakieś pół roku temu kupiłam skarbonkę-puszkę do której przy każdej okazji wrzucam co tylko mogę, aby otworzyć ją 26 VII na osiemnastkę i zaszaleć. Jeszcze nie wiem jak. Odmawiam sobie koralików itp, a po otwarciu skarbonki najchętniej właśnie na nie wydałabym pieniądze. :P  
Może mi coś doradzicie? :D

Zapraszam na Japanstyle 24- ten sklep ma bardzo ciekawą oferte dla blogerów z które z pewnością skorzystam za dzień czy dwa gdy znajdę wolną chwile. Za jeden Wasz post sklep przekazuje 10zł na stypendia dla Toruńskiego Domu Dziecka, oferuje tez inne bonusy oraz stałą współpracę.

Dziękuję wszystkim nowym obserwatorom, oraz szczególnie tym, którzy przy mnie trwają już ponad rok :))
Miłego weekendu!

5 komentarzy:

  1. Sówka super i nic dziwnego, że tak szybko znalazła właścicielkę :) a żółwik słodki i śliczny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace i fantastyczny cytat na początku.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sówka rewelacja i ten żółwik cudny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Marlena Witkowska
    ul. Ziemowita 9/1
    58-500 Jelenia Góra
    adres ogólnie dostępny więc podaję :)
    Z całego serca dziękuję w ich imieniu.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...