poniedziałek, 11 marca 2013

Uśpiona kurka- dormidos. :)

Ostatnio szyje sporo, tyle, że na zdjęcia i cokolwiek innego zostaje niewiele czasu.. Wracam z szkoły późno, ledwo skończę odrabiać lekcje i się uczyć rzucam się na igłę, nitkę i arkusze filcu. W tle leci Disneyowy soundtrack, a ja śpiewam bardzo głośno i nie zawsze na dobrą melodie. :) Powstają masowo Dormidosy- na zdjęcia czekają 4 ptaszki, oraz broszki z zamka (ostatnio mam fizia na punkcie ptaków- powstał paw i rajski ptak, ale o tym niebawem ;) ) Dziś pokaże Wam pewną drobinkę- Dormido-kurkę. :) Kurałkę jak to powiedziała moja siostra. ;)



 Bardzo polubiłam połączenie turkusu z różem. :)

Tęsknię za wiosną! Wołam ją codziennie kolorami i ptaszymi tralami, oby przyszła rychło..
A tu śnieg, śnieg, śnieg...


4 komentarze:

  1. Ptaszki super.Masz rację,nie wiem jak to gatunek.Ale odkrycie nowego gatunku to przecież coś :)
    Podaj mi swoje dane na priw.
    Mój @
    krynia1964@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, podobają mi się te kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ozdobna kurałka wyszła, prawie jak paw:) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...