sobota, 9 czerwca 2012

Fiolek + tulipan = Dzwoneczek

... i może z czymś jeszcze? Nie do końca potrafię dobrać mojego nowego kwiatka, do znanego mi już gatunku. Może pomożcie? :)


Takich płatków jeszcze u mnie nei było. :) Musiałam sie troche nakombionwać nad zapięciem i zgrabnym ozdobieniem środka, ale w końcu okazało się to prostsze niż myślałam. :) W każdym razie kwiatek bardzo czasochłonny, ale myślę, że efekt warty pracy? Kwiatek kojarzy mi się z krainą Elfów. Nazwijmy go Dzwoneczek. :) Właśnie zdałam sobie sprawę, że to może być właśnie ten kwiat.. Nie tulipan, nie fiołek, a dzwonek! Prawda? :)



Wynalazłam w internecie taki obrazek (i to nie jeden) I całkiem, całkiem pasują :)




I co? Podoba się? :) 

15 komentarzy:

  1. :) bardzo się podoba!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny dzwonek:) A u mnie w candy też oferuję kawałek firanki...więc zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest piękna ... i kolorek i kaształ cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się troszkę skojarzył z sasanką :) piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no i środek zdecydowanie sasankowy - sorki za drugi komentarz ale musiałam sprawdzić moje podejrzenie w internecie :D http://www.swiatkwiatow.pl/sasanka-sasanki-pulsatilla-id266.html

    OdpowiedzUsuń
  6. no rewelacyjny ten dzwoneczek!! ja bym widziała moze troszkę złota z tyłu albo zieleni? z takiego materiału jak płatki :) bez dodatków też super Ci wyszedł! :) zapraszam Ciebie na moje candy oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiej broszki kwiatka jeszcze nie widziałam, bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj przepiękny!!! Naprawde cudowny

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...