sobota, 16 czerwca 2012

Atak weny i masowe omdlenia.

Kto by się tego spodziewał? Kiedy zamawiałam wszystkie te kamienie i elementy, myślałam, że trochę sie nakombinuję, aby wyyślić co z nich zrobić.. Pomysły jednak przyszły same. Nie miałam już w sobie nawet na tyle samodyscypliny, by trzymać się wcześniejszych projektów (poza projektem turkusu błękitnego). Długie naszyjniki przyszły same z siebie, by wykorzystać nieproporcjonalnie długi łańcuch. Bransoletki zupełnie inne niż dotychczas. Z dodatkiem łańcuszka. Nietypowe połączenia- marmur z lawą, turkus z ceramicznym skarabeuszem.. Czego tutaj nie zobaczycie... Otóż Wam powiem, że ceramicznej bransoletki, ponieważ 3/9 koralików przyszły uszkodzone. Złożyłam już reklamację, nie wiem jednak czy doczekam się odzewu. Przeczekajmy weekend, nie wymagam by zajmowali się w dni wolne klientami. 

Zacznę więc pokaz od kamyczkowej biżuterii (oczywiście nie wszystko na raz ;)), zobaczycie też nowego kwiatka z koronkowym elementem, oraz przeczytacie o akcji FlashMob, w któej brałam dziś udział.

Kulki 10 i 12mm turkusu białego i niebieskiego, oraz nieregularne baryłki howlitu białego, w połączeniu z łańcuszkiem w kolorze srebrnym i błękitnym, ceramicznym skarabuszem kojarzą mi się z rzeką Nilu. Nigdy jej nie widziałam na żywe oczy, nie wiem, czy jest zanieczyszczona, ale wyobrażam ją sobie w tak czystych kolorach.. :)


Frędzekej robiony z specjalnej taśmy- mój mały eksperyment. Udał się! :)




A oto kwiatek- ostatnio pracuje głównie w organzie, ponieważ to jej mam ostatnio najwięcej :))
Z ostatnim elementem koronki, który miałam na składzie, oraz drobnymi grafitowymi i srebrnymi koralikami






FlashMob- akcja, któa miała na celu zebranie jak największej ilości osób z różnych grup wiekowych i zaskoczenie osób dookoła. Zebraliśmy się przy Focus Parku w Bydgoszczy, było jeszcze wcześnie, więc poza nam,i (ok 200 osób) nie było zbyt wiele ludu.Mieliśmy trzy zadania- o 11:00 'zamarznąć' na trzy minuty, a pote rozejść się jak gdyby nigdy nic. Następnie sliśmy na stary rynek tańcząc, klaszcząc i wygłupiając się. Po dotarciu na plac, równo o 12 wszyscy na trzy minuty 'omdleliśmy' budząc tym powszechne zaintersowanie. Ludzie komentowali nasz masowy upadek, mówili, że nie wiedzą co się dzieje, ktoś tam gadał, że jakiś masowy udar słoneczny, inne osoby, że na takie zabawy można sie zapisać. Szczera prawda ;)
Kiedy już wstaliśmy były tańce, noszenie na rękach i pogo. :) Jestem bardzo zadowolona z akcji i czekam na kolejne!

A oto ja: w moim kapelutku skurczonym w praniu ;)



Kupiłam dzis również szkicownik, ale o nim powiem niedługo, gdy zaczne go używać ;) Na razie ozdobiła go na miarę moich możliwości i czekam na napływ grafitu do olówka, czy weny do mojego skromnego pokoju ;)

Dziękuje wszystkim którzy wytrzymali do końca tego postu, krótki to on nie był. :) Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam obserwatorów- nowych i starych :))
Miłego weekendu!

Zapraszam do udziału w ankiecie w prawym górnym rogu bloga- będzie to pomocne dla mnie przy przyszłych zakupach :)

8 komentarzy:

  1. Zawsze kojarzyłam Cię z broszkami, a tu okazuje się, ze zdolna z Ciebie bestia także e w innych dziedzinach ;)) Wisiorek jest świetny, a pomysł z użyciem koronki bardzo mi się podoba:))) Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz super kapelutek. Ja też gdzieś miałam filcowy nie nosze go od lat. Może by uprać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne rzeczy tutaj pokazujesz:) Śliczna broszka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam !
    Pierwsze co to chcę pochwalić Twój blog ;-) Dodaje do listy obserwowanych i liczę na to samo z Twojej strony ! Co do bloga to muszę pochwalić, bo biżuteria piękna ! Zachęcam abyś odwdzięczyła mi się tym samym, czyli komentarzem pod wybranym postem, a będę miała wielki uśmiech na Twarzy, a więc zachęcam i proszę Cię o te 2 rzeczy !
    Pozdrawiam, a bym zapomniała mój adres bloga to www.the-olikasa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. RE: Jeśli chodzi o minerały, to kupuję na licytacjach allegro. Niektóre przychodzą obtłuczone, lub z innymi wadami, ale jak się tanio wygra, to i tak się opłaci.

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiatek-cudowny! :D

    zapraszam też do mnie : http://foodandjewellery.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko cudne, a zwłaszcza ten wisior

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...