czwartek, 7 czerwca 2012

Garść inspiracji :)

Jak się drogie Panie mają? Ja dziś wyjątkowo dobrze, zaraz po proscesji złapała mnie wena, dom przepełniony jest kuszącymi zapachami, a ja mam nareszcie CZAS! Te 4 dni są dla mnie ogromną ulgą i odcienciem sie od stresów ostatnich dwóch tygodni.. Przyjrzałam się więc waszym blogom, co prawda nie zdążyłam jeszcze po sobie zostawić śladu, ale to z rozpędu i natłoku zachwytów, ochów i achów. :)

Trafiłam na nowego bloga Majaleny- Irleand in my eyes, odrazu gdy kliknęłam w link, nie pożałowałam. Moim oczom ukazał się ogrom kwiatów w najpiękniejszych kolorach, a jak wiecie kwiaty są dla mnie ogromną inspiracją. ;) Chwyciłam więc od razu za nożyczki, świeczkę, igłę i garśc koralików i zaczęłam tworzyć. Najpierw przyjrzłąam się dokłądnie zdjęciom, dobrałam do nich materiały, włączyłam powtórki z serialu BrzydUla i wzięłam się do pracy. :)

Oto więc trochę z moich prac:

Żółty bratek:




Kwiat magnolii:




Żonkil:





I kwiatki których nazwynei znam :))
edit: Majalena podpowiada, że to pigwowiec okazały  = kwiat pigwy japońskiej :)






No i coś nowego.. UWAGA..

WIEWIÓRKA! :)





Moje pierwsze ufilcowane etui an telefon :) Leży jak ulał :)

Miłego długiego weekendu!



19 komentarzy:

  1. Piękne są, a najbardziej chyba mi się podoba bratek:) wszyscy teraz ficują:) fajne etui:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wiewiórkowe etui super i ta broszka zainspirowana kwiatem, którego nie znasz-świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatki śliczne, no i gratuluję debiutu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. popieram Tynkę, czerwony wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bratek skradł moje serce:) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za poradę ;)
    Twój żonkil jest bardzo uroczy i oryginalny!
    a wiewiórkowa inspiracja też niczeg sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzałam do Ciebie, bo zauważyłam, że obserwujesz nowy blog Majaleny... i nie żałuję :) Tworzysz piękne rzeczy. Będę zaglądać i podziwiać :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nina przyrownanie Twoich kwiatkow do tych prawdziwych jest wspanialym pomyslem :) Wszystkie baaaardzo mi sie podobaja !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, szczególnie pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. broszki sa piękne ... ta biała cudna ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana cudnowne kwiaty stworzyłaś, niezmiernie mi miło że moje zdjęcia były inspiracją do tego.
    A etui "wiewiórka" no poprostu boskie!!! Jestem nim zachwycona i zauroczona!!!
    Wkrótce więcej zdjęć.. więc zapraszam po kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiewiórka wymiata :D kwiaty zresztą też :) ale wiewióra super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne:) widać od razu że włożyłaś w nie całe serce:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kwiat magnolii i żonkil - przepiękne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokopałam się do nazwy tego czerwonego kwiatka :)
    Jeśli cię to wogóle interesuje to jest to kwiat pigwy japońskiej albo inaczej zwany jako pigwowiec okazały :)
    http://www.ogrod-pl.com/e/pl/204-pigwowiec-okazały-chaenomeles-speciosa/

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...