niedziela, 10 czerwca 2012

Recycling na okrągło :)

Dziś chciałabym napisać o czymś poza moimi kwiatami- bo od tego także jest mój blog. :) Otóż chciałabym Was zachecić do odwiedzenia strony Życie Rzeczy, gdzie zsyłane są zdjęcia prac recyclingowych- wiele pomysłów zaskoczyło mnie bardzo pozytywnie i zainspirowało do zakasania rękawów i przejrzenia starych rupieci. Tak więc mam teraz ok 160 sztuk korków po winie! No! I co mam z tego wyczarować? Może któraś z Was wyczarowala coś z tego wdziecznego materiału i chcialaby mi doardzić co i jak? :)

A oto kilka inspirujących pomysłów: z http://zycierzeczy.pl






Inspirujące?


Tak sobie myślę, że kiedy dobijemy do 10 000 odwiedzin to zakasam rękawy i zorganizuję jakieś candy! Co Wy na to? Co powinno być nagrodą? Chcecie niespodzianki, czy może wiedzieć co przyleci do zwyciezcy?

6 komentarzy:

  1. ja poproszę o niespodzianki :) a kalosze świetne!! a z korków może porobić ramki na zdjęcia?? poprzekrajać na pół wzdłuż - ciekawe jak by taka ramka wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne pomysly :) poprzecinaj korki w talarki i poprzekladaj z koralikami o podobnym ksztalcie ale innym kolorze i zrob moze naszyjnik :) albo bransoletke :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jaki super recukling ... niespodzianki najlepsze pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kaloszki!! Było nas w domu siedmioro i każdy miał takie kolorowe (zdobyczne :)). Zawsze stały w rządku, zupełnie jak na zdjęciu. Jaka szkoda ,że te czasy minęły... Świetny pomysł na doniczki! Wysiałam tyle aksamitek w tym roku ,że miałabym co posadzić :))))))
    Gratuluję pomysłu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z korków widziałam kiedyś obraz/tasblicę. Mnóstwo korków poprzyklejanych bokami do tablicy/ płyty, w ozdobnej ramie. A co do zdjęć, to ogrodzenie z butelek jest genialne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja z korków robie stempelki :P
    niespodzianka candy niespodzianka
    i superowe inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...