piątek, 1 czerwca 2012

Mulina ogłoszenie!

Pisałam już dawno, dawno temu, o tym, że mam na sprzedaż/ do wymianki mulinę.



5 jasny różowy
6 fiołkowych jasnych
4 trawiaste zielenie
2 zieleń soczysta 
7 ciemniejsz azieleń soczysta
5 beży
1 orzechowy

Daje to w sumie 30 nowych sztuk (z nbiektórych pozsuwały się papierki, zostały jednak zabezpieczoen przeze mnie), każda warta ok. 1,50zl. Sprzedam je więc za 35zł + koszty przesyłki (10zł taniej niż w sklepie! ;)) lub wymienię za inne przydasie. Interesują mnie akcesoria do wyrobu biżuterii (koraliki, kabaszony, kamienie, elemeny metalowe, rzemienie itp) oraz czesanka i igły do filcowania na sucho. Nie interesują mnie elementy do sutaszu nie moja liga ;)), ani wasze wyroby. Mimo, że są cudne, to ja sama wydaję co miesiąc kupę pieniędzy na przydasie i chciałabym sobie tą wymianką/sprzedażą choć odrobine ulżyć. 

Wszystkie propozycje proszę zgłaszać w komentarzach pod tym postem, lub na maila szarunia@gmail.com :)


PS! Wiele nowości w moim sklepiku na artillo! :)

4 komentarze:

  1. Witaj, zamierzam właśnie haftować i nawet sobie wypisałam mulinę ale z chęcią bym się wymieniła, bo w razie czego moja mama haftuje, mam materiał na broszki, oraz koraliki i półfabrykanty do wyrobu biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie narobiłam zapasów poprzez takie ogłoszenia i na razie przystopuję! Z pewnością znajdą się chętni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Otagowałam Cię w moim poście z zabawami, w miarę chęci i czasu zapraszam do udziału, najlepiej we wszystkich, ale możesz wybrać co Ci odpowiada:)

    http://pando-ra-handmade.blogspot.com/2012/06/dajmy-sie-poznac.html

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie mam ci nic ciekawego do zaoferowania w zamian :(

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...