wtorek, 5 czerwca 2012

Coś z zupełnie innej beczki- praca z tabletem.

Czy Wy też czasami czujecie oslabienie i demotywację? Kiedy mnie chwyta zwiątpienie zaczynam wspominać- zawsze skutkuje. czasami wspominam wakacje, miłe chwile z przyjaciólmi, czy jedzenie lodów truskawkowych, dziś przyszło na wspominanie tabletu i naszej owocnej wspólpracy.

Nie wiem, czy któraś z Pań posiada tablet, ale to naprawdę magiczne stworzenie. Ja uwielbiam pracować z moim pupilem w Ms Paint. Lepsze to dla mnie niż wszystkie photoshopy świata. ;) Oto więc kilka moich prac.







Możecie się im lepiej przyjrzeć powiększając obrazki ;)
I praca z jeszcze innej beczkii, aby pokazać że nie skupiam się wyłącznie dookoła kwiatów ;)

Eko torba malowana pisakami do tkanin ;)


No i na koniec ja, z miną zniesmaczonego pingwina i tańczącymi kolanami :) Mój aparat wykrył na nich twarz. :D





 

6 komentarzy:

  1. Ladne te prace :) zaskoczenie :) ps. fajowa spodniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne prace ... fajnie ten obrazek na tkanienie wyszedł ... fajnie na zdjęciu wyszłaś,, ja tam miny pingwina nie widze ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. to bardzo sie cieszę tak czy owak
    mam nadzieję ze sie kiedyśtam spotkamy na zlocie ;)
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście będzie mi bardzo miło jeśli zaispirujesz się moimi zdjęciami.
    Będę wdzięczna jeśli podasz odsyłacz do zdjęć z bloga.
    Pozdrawiam Majalena

    OdpowiedzUsuń
  5. A toż ja to zdjęcie cudownie wykonałam! Udawałaś pingwina na zakończenie roku szkolnego, dziobaczku. W tym roku będziesz robić za owego ssaka rodzącego się z jajeczek. Wyzwanie dla ciebie ;*
    Pozdrawiam
    JA :D

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...