czwartek, 14 czerwca 2012

W pogoni za paczką

Ostatnio trafiłam na świetną stronę sprzedającą elementy do wyrobu biżuterii- MarMon. Widziałam jej ozdobne połfabrykany w pracach niektórych z Was i zawsze mnie zastanawiało, skąd je nabywacie.. Aż wreszcie znalazła! Zrobiłam sobie tam średniej wielkości zamówienie- głównie na kamienie jubilerskie, ale także trochę ceramiki na próbę. Kupiłam ozdobne przekładki i teraz już tylko niecierpliwie czekam na przesyłkę. w międzyczasie tworzą sie projekty na wykorzystanie kupionych elementów. 
Może nie mam ogromnego talentu plastycznego, ale dopiero zaczynam z projektowaniem biżuterii i zdaję sobie sprawę, że są pewnie niedopracowania. Ważne, by był schemat do nawlekania. A poniższe bardzo mi się podobają. 




Codziennie w wolnym czasie powstaje przynajmniej jeden projekt. Możecie się spodziewac jeszcze innych, jeżeli ośmiele się opublikować kolejne prace :)

A teraz bardzo miła niespodzianka czekająca na mnie po powrocie do domu- dwie paczuszki :)
Pierwsza- nagroda z Candy u SztukKilka 
Niecierpliwie czekałam na paczuszkę i nie sądziłam, ze prezenty beda jeszcze piękniejsze niż na zdjęciach!



Śliczne szkalne kolczyki oraz wisiorek z Vespą oraz cudowne przydasie- uwielbiam kabaszony :)

W drugiej paczce był prezent niepodpisany. Wydaje mi się, że z wymiani Dream One- ale nie jestem pewna :( Wiec jeżeli nadawca przeczyta tą notkę niech koniecznie da mi znać, bym mogła pięknie podziękować! Prezenty są cudne! Slodycze nie dotrwały zdjeć- rodzenstwo, materiały już mają w mojej głowie urojone drugie życie :)

A oto cudowne prezenty:

Dewa urocze, wyszywane guziczki- jeszcze nie mam pomysłu jakiemu ciuszkowi będą służyć :)


Dwa szydełkowe motylki- ślicznie pasujące do doniczek na moim parapecie :)


Zakładka do książki, która już przedziela kartki "Jutro 5 - Gorączka"


Komplecik biżuterii w moich najulubieńszych kolorach- strzał w dziesiątkę!


Etui na  pednriva- szkoda jedynie, że niedawno mój jedyny się zepsuł, teraz muszę kupić nowego.


Igielnik- już jest cały nafaszerowany szpileczkami :)


Nigdy wcześniej nie miałam szydłekowych cudów, poza komplecikiem biżuterii, który dostalam w ramach wymainki z Koraliki Kitty w tym tygodniu. To nasza druga wymianka, tym razem menijsza niż poprzednia, ale równie cudowna :)) Poprosiłam Kasię, aby zrobila dla mnie komplecik bransoletek, pasujący do mojego letniego stroju kompielowego (którego gdzieś zapodziałam- pora przekopać kartony z letnimi ubraniami)

Oto on:


A oto biżuteria:



Śliczne prawda? Brązowe koraliki stąd, z emam letni, brązowy kapelusz z dużym rondem :)

O taki:


Ostatnio nie tworzę nic nowego, bo nie mam czasu między nauką a nauką, ale po weekendzie mam nadzieję, pokazać Wam trochę nowych prac. To tyle (ąz tyle) u mnie. Co u Was? :) Zbliża się candy... Mam już pomysł co się wam dostanie! Candy będzie rosnące. Każdych nowych 15 obserwatorów to dodatkowa nagroda do puli! :) Główna nagroda będzie niespodzianką, za to 'gratisy' będziecie poznawać na bieżąco!




9 komentarzy:

  1. no no no jakie sliczne projekty ... fajniutko na zdjęciach wyszłac ... a bizuteria cudna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. tyle cudeniek w jednym poście, aż nie ma gdzie oczu podziać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeci projekt bransoletki - moje kolorki :) Na pewno wyjdzie superowy !

    OdpowiedzUsuń
  4. ach jakie wspaniale prezenty :) rysunki takze niczego sobie, jestem pod wrazeniem, a komplecik na zamowienie klasa !

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekty bardzo ładne, a taki kapelusik to i ja w tym roku sobie sprawiłam a co :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie tu! :D

    zapraszam w moje skromne progi :) http://foodandjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lore Arte, przeczytaj uważnie post w Szufladzie z moim wyzwaniem.... nie wykluczam innych prac...
    jezeli nie mozesz lub nie chcesz posłużyć się zdjęciem wywołanym czy wydrukowanym posłuż się zdjęciem jak paletą barw...
    a więc każdy może w moim wyzwaniu wziąć udział:):):)
    serdecznie zapraszam:):):):)
    jola_zola

    OdpowiedzUsuń
  8. Dot. konkursu na Kibicowską bransoletkę:
    Babeczki, jeśli któraś nie rozumie, to wchodzi tu: http://www.facebook.com/notes/karolina-s-f/kibicowski-konkurs/269898336451489 i robi krok po kroku zgodnie z instrukcją.
    Jeśli jeszcze jest trudno, to
    1. wchodzisz na link http://www.facebook.com/notes/karolina-s-f/kibicowski-konkurs/269898336451489
    2. dajesz "udostępnij" pod notką,
    3. klikasz na nią "lubię to"
    4. zostawiasz pod nią komentarz, np. "chcę wygrać"
    5. czekasz do kończ meszu...

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam właśnie pisać do Ciebie, że zapomniałam dołączyć karteczkę do przesyłki wymiankowej - z marzeniami w tle;)
    tak że dobrze się domyśliłaś;) i cieszę się że się podoba;D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...