wtorek, 12 czerwca 2012

Studio 75.



Zapraszam Was, nagroda warta aż 150zł- wyjątkowo pięknie się zapowiada. ;))



Ja za to chciałabym dzis pochwalić się, że galeria Srebrna Agrafka, zaprosiła mnie do wspóltworzenia z nią artykułów dot. tworzenia biżuterii, oraz do współpracy poprzez sprzedaż moich produktów. 
Byłam zaskoczona bardzo pozytywnie, żenie napisałam ja, a galeria. :) Miło prawda? 

Powiem dziś jeszcze, że zostałam już kilkakrotnie otagowana, przez różne osoby, w różnych zabawach, nie zawsze mam jednak głowę do rozpisywania się o nich, no i nie lubie typować nowych blogów. Wszystkie bloggerki które golądam (i te które oglądaja mnie:)) zasługuję na wyróżnienie- więc niech każda chętna weźmie dalej udział w zabawie :)


7 rzeczy o mnie? 
Pisalam ich już 16, ale powiem dziś cos nowego.
1. Latem zamierzam nauczyć sie szyć na maszynie- od dawna próbuję się w końcu do tego zabrać 
2. Zamiast uczyć się na sprawdziany siedzę i robie biżuterię => jestem okrutnie leniwa ;)
3. Lubię uprawiać sporty, gdy tylko znajdę na nie czas
4. Bywam niepoprawną romantyczką
5. Gdy tylko mam na to siłę jestem niepoprawną optymistką
6. Skłaniam się ku studiowaniu wzornictwa (co radzicie?)
7. Uwielbiam eksperymentować z nowymi technikami, próbować wszystkiego po trochu




Oto zasady zabawy:
  1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
  2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście.
  3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
  4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś !!!
  5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

    Pytania zadane przez Nastole


    1. baleriny czy szpilki? baleriny (choć o wiele lepiej wyglądam w szpilkach :P)
    2.  gotowanie czy sprzątanie ? gotowanie
    3. pracować samemu czy w zespole? zależy. W sumiennym zespole :)
    4. włosy krótkie czy długie ? długie
    5. kino czy teatr? kino
    6. rozwiązywanie krzyżówek czy plotkowanie??  plotkowanie
    7. barwa kolorów czy stonowane kolory ziemi ?? wieele różnorakich kolorów
    8. ciasta kupowane czy pieczone samemu? pieczone samemu
    9.  być obdarowanym czy obdarowywać ? egoizm krzyczy byc obdarowywanym, ale lubię również wysyłać podarki
    10. naprawić samemu czy poprosić o naprawę ? a co naprawić? :P Poza tematem biżuterii mam dwie lewe ręce ;)
    11. być czy mieć ?  być

    Pytania ode mnie:

    1. sok, czy kompot?
    2. kolczyki: wiszące, czy sztyfty?
    3. kwiaty: sadzone czy cięte?
    4. język: hiszpański, czy włoski?
    5. wakacje: W Polsce, czy za granicą
    6. malowanie: akwarele, czy olejne
    7. kolor w pokoju: zielony, czy niebieski
    8. ciepło, czy mróz?
    9. Deszcz czy śnieg?
    10. Koraliki szklane, czy kamienie?
    11. pocztówka, czy list?

    Zapraszam serdecznie, każdy, kto odpowie na te pytania sprawi mi uśmiech :)
    Dziękuję wszystkim nowym obserwatorkom, przesyłam buziaka za każdy Wasz komentarz, szczególnie pod poprzednim postem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...