wtorek, 12 lutego 2013

Kreatywnie :)

A wiec dziś pokaże Wam broszkę bardzo podobna do takiej, którą już tu pokazywałam. Tamta bardzo szybko się sprzedała, a mi spodobała się tak bardzo, że za zgodą pierwszej właścicielki powstała kolejna, wręcz identyczna. :) Możecie ją kupić na www.seola.com.pl

Oto i ona:


Bardzo dziękuje Seoli za udostępnianie mi zdjęć- bez tego ich jakość ciągle nie byłaby tak dobra. :)

Jako że broszka cała uszyta jest z trójkątów, zgłaszam ją do Wyzwania Kreatywnego Kufra- Trójkąt 



Jutro jeżeli znajde chwile- pokaże Wam muchy! Filcowe broszki bogato wyszywane cekinami- podbiły moje serce, co rzadko sie zdarza, biorąc pod uwage jak krytycznie zdarza mi sie podchodzic do własnych prac. 

Wczoraj przyszła do mnie ogromna paka! Ale była leciutka. Otwieram ją, rozszarpując, a tam- miła choć spodziewana niespodzianka- wełna! Ogromne ilości wełny do filcowania z swiatkoralikow2.pl . Polecam ta wełnę- bardzo dobrze się z nią pracuje, a kolory są prześliczne. Przestrzegam tylko, ze granatowej wełnie zdarza się barwic. Pewnie słusznie spodziewacie się, że a jakiś czas nadejdzie ogromna fala filcowych bransoletek. Tym razem z dodatkiem drewnianych i ceramicznych elementów, jak również klasyki w moim wykonaniu- na wstążeczce :)

Dziękuje tym, którzy jeszcze tu zaglądają. Szkoda, że niektórych nie zachwyciła zmiana z bloga poświęconego wyłącznie broszkom-kwiatom, na trochę większy asortyment ;) No, ale kto by nie chciał się rozwijać?

PS. 15 kwietnia jadę do Gdańska na dni otwarte ASP!

6 komentarzy:

  1. Wszystko co tworzysz jest piękne i ma swój urok, zarówno kwiaty, czy bransoletki filcowe oraz urocze serduszka. Powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka jest piękna :) - cieszę się, że mogłam mieć w tym swój udział :) . A mi się baardzo podoba to co robisz poza broszkami- kwiatami. Bransoletki z filcowych kulek są rewelacyjne !. Te kolory... mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, że zapraszam na candy :)

      Usuń
  3. Piękna broszka, już się nie mogę doczekać filcaków:)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...