niedziela, 20 maja 2012

Chwytaj komentarz!

Było już candy, łapanie licznika, wymianka, próbowalam wymyślić jaką okazje można jeszcze ZŁAPAĆ. Pomysł zaczerpnęłam (za jej zgodą) od Majaleny. Będziemy więc od dziś łapać komentarze. :) 

Co 50-ty komentarz weźmie udział w losowaniu nagrody. Jeżeli frekwencja mnie zachwyci, może wybiorę więcej nagród? Nic Wam nie obiecuje i zgodnie z moim zwyczajem na razie nie zdradzę nagrody. Niedługo zobaczycie 'zajawkę', ale musicie jeszcze cierpliwie poczekać.  Tak więc łapcie komentarze, narazie jest ich ponad 300, do 350 już całkiem blisko, ale do tysięcznego, hohoho. :) 
1000-czny komentarz będzie liczony podwójnie, co zwiększy jego szance na losowanie :)

A oto komentarze do złapania: 
350
400
450
500
550
600
650
700
750
800
850
900
950
1000

Jest ich niemało, więc szanse są spore, prawda? :)

Oto banerek, umieszczenie go u siebie nie jest obowiązkowe, ale im więcej komentarzy- tym szybsze rozlosowanie nagrody. :)


Tak jak Majalena proszę o uczciwe granie i nei nabijanie komentarzy przez 'cześć' czy 'pozdrawiam'. Takie komentarze nie będą nawet akceptowane. 

O złapanym komentarzu postaram sie Was informować tego samego dnia w nowym, najczęściej osobnym poście. Poza tym nie będziecie wiedzieć ile komentarzy już do mnie wpadło. :)

Życzę powodzenia i gorąco zapraszam! (bo chyba nie tylko u mnie robi sę już ciepło? :)) 

12 komentarzy:

  1. U mnie także ciepło. Troche tych komentarzy do łapania będzie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa gra :) moze trafię w którąś z cyferek ;)
    co do koralików mam nadzieję że z Dianą jakoś się w 3 ugadamy i dam radę się z wami obiema jakoś wymienić, Tobie mogę zaproponować jakieś materiały jak znajdę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! :) Uwielbiam takie zabawy :) Pozdrawiam!
    Hiperbola

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię pisać komentarzy na siłę :D ale banerek wstawię bo lubię promować ulubione blogi :) A co do mojej ozdoby wiosennej - robiłaś wielkanocne "jajka" na balonikach - jakich? albo jak? bo na balonach to mi tylko "kule" wychodzą :D Chyba, że mocno napompować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no właśnie - a ja robię małe kule - na małych balonach - lekko napompowanych - ale na Wielkanoc chyba się skuszę na jajo :) Tylko chyba nitki użyję a nie jak teraz kordonka bo kilka szpulek by mi wyszło :)

      Usuń
  5. ale sie nastroiłaś... same zabawy ;)
    pozdrawiam i udanej zabawy wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kwiaty i nie tylko są cudne i mnie nie musisz namawiać do komentowania:) A jeśli przy tym by mi dopisało szczęście, to nie mam nic przeciwko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, to ja też bede próbowała w miarę możliwości i dostępu do netu.. bo troche trudno teraz bedzie.. niestety.. czas urlopowy sie zaczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. trzeba będzie spróbować:)
    może jak raz się uda trafić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa z tym łapaniem komentarzy .Poprubować nawet trzeba . Podrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uuuu dopiero 12 komentarz..

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...