wtorek, 24 kwietnia 2012

Komplety sztuk dwa +opaska :) OGŁOSZENIE WYMIANKOWE!

OGŁOSZENIE DLA UCZESTNICZEK SERCOWEJ WYMIANKI!

Nie wystąpiły na szczescie żadne komplikacje, a przynajmniej nie zostalam o tym poinformowana. Niektóre paczki już poszły w świat, więc mam nadzieję, że już niedlugo pojawią się pierwsze szczęśliwe relacje i zdjęcia prezentów. 
Chcę jednak powiedzieć, że od 2 maja wyjeżdżam na majówkę i nie będzie mnie aż do 7 maja. 
Tak więc podsumowanie wymianki odbędzie sie gdy tylko znajdę wolną chwilę 8maja. 
9 maja wyjeżdżam na wycieczkę, więc znów trochę mnie nie będzie.. 


Dziś pokażę Wam kilka sztuk kwiatków stworzonych na zamówienia. :)

Na pierwszy ogień pójdzie pomarańczowo-brzoskwiniowy komplecik. :))
Broszka jest bardzo delikatna i wiosenna, już dzis pięknie prezentowała się przy żakiecie nowej właścicielki. :)


Nie mogło też zabraknać kolczyków do kompletu :) 



Drugi komplecik stworzony dla Sztukkilka poleci do niej już jutro (niestety dziś nie zdążę na pocztę, gdyż zbiegana dopiero wróciłam do domu, a prezent ani to zapakowany, ani nic :(( )



 Na zamówienie powstała również opaska. 
Dwa różne kwiatki- z tego samego materiału i czeskie koraliki w środku. 
Coś pięknego, a jak ładnie prezentuje sie wśród bujnych loków. :)
Niestety, ciągle nie potrafię robic dobrych zdjęć opaskom...



Powstaja teraz prace na kolejne wymianki, moją- sercową i wymarzoną. Mam już na nią pracę, jednak na razie Wam jej nie pokażę! :P

Doszła do mnie paczka z pasartu. Rozdzieram folię, a tam... druga folia. Okej. 
Rozdzieram druą folię iiii... koperta bąbelkowa!
W kopercie już same cudeńka. Ale wiecie co jest moim największym problemem? Wpadanie w szał zakupowy, gdzie oczywiście nie spojrzałam na wymiary niektórych koralików. Więc zamiast kilkunastu bransoletek, czy naszyjników powstaną pojedyńcze komplety a reszta koralików, która okazała się drobniutka wyląduje w kwiatach. Nic się w moim warsztacie nie marnuje :)

Biorę się więc za tworzenie- już niedługo pierwsze efekty moich prac. :)

6 komentarzy:

  1. Pomarańczowo-brzoskwiniowy komplet jest prześliczny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądają te kwiatki na opasce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne,podobają mi się w każdym kolorze.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. drugi komplecik ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki to świetny pomysł, aby z kwiatków tworzyć i broszki i kolczyki i opaski :)) Podoba mi się u Ciebie, będę zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...