piątek, 20 kwietnia 2012

Wymianka- małe ogłoszenie

Pary już wylosowane. Pokazuję Wam wylosowany łańcuszek. :))


Do blogów możecie dotrzeć przeglądając komentarze z postu wymiankowego. KLIK

Przez weekend postaram się porozsyłać Wam wszystkie adresy (eh, zaczynam się tego bać. ;))


Kitty -> Osiemawe -> Kasiekw -> Ruda S -> Lore Art :-> Bożena (Anielskie Sekrety) -> Ania w małym domku -> Grodzia -> -> Kre-Akcja -> Moniik 86 (Monika Grata) -> Piecyk -> Nastole  Pando-ra -> Moniśka -> Szyjdobrze -> Aleksadra -> (M)Aniek -> Bizu-delko -> Mano Clay -> Baronowa -> Cohenna  ->Far.Focle (rzutem na taśmę :)) -> zaneta 1975 -> Kreatywna robotka -> butterchilli -> mirabelka -> Diana Art -> decoKuferek -> agKe -> Tafcik -> Paula Art -> Ma Rysia -> Art by Laura -> Asja- decu -> Ania 121971 -> Myszelka -> Kitty

mamiko zmieniła nick i bloga. Teraz możecie ją znaleźć jako mirabelkę pod adresem  pozytywnyhandmade.blogspot.com

Kitty powtarza się z oczywistych powodów- musiałam związać koniec z końcem. ;))

Przypominam:
Paczuszki powinny trafic do drugiej osoby z pary do 5 maja, tak by każdy zdążył spokojnie wykonać prezenty. :) Do tego też dnia proszę o przesłanie mi zdjęciaWaszych prezentów na maila, tak bym mogla je opublikować na blogu (mam nadzieję, że znajdę na to czas)



Co w paczuszce ?
-Dwa upominki, wykonane wasza ulubioną techniką, stwórzcie to co podpowie Wam serce, niezależnie od tego, czy będzie to notesik, biżuteria czy inny drobiazg. 
Pierwszy zawierający w sobie motyw serca
Drugi w kolorze czerwonym, lub różowym- takie jak z reguły kojarzą się nam z sercem :) 
-coś słodkiego
- niespodzianka (czego nie spodziewa się osoba, z którą się wymieniasz? paczuszki pełnej płatków róż? trzeciego upominku? przydasiów? Kierujmy się głosem serca! :))


Kończąc o zakochanej wymiance dodam jeszcze zdjęcia prezentów, które wysłałam na wymianki. 

Wiosenna dla Maggie (ciągle nie odpisała na żaden z moich komentarzy, ani maili, nie wiem nawet czy paczuszka doszła :(( )



 Okropne i niewyraźne zdjęcie do wymianki kobiecej:
chyba nie chwyciłam tu wszystkiego, ale wierzcie m lub nie- sama gubie sie w tym co wyslałam a czego nie, bo wiele razy zmieniałam zdanie. ;p (co do przydasi itp)


I niekompletna wymianka wiosenna dla AngeluS
bez przydasiów i słodyczy.


Wybaczcie mi te zdjęcia, ostatnio jestem okrutnie zabiegana. Mam nadzieję, że w weekend będę miała czas wykończyc zamówienia i zrobic cos bonusowo. Przygotuje też komplecik na prywatną wymiankę z SztukKilka i z Anią, która pomogla mi dziś losować Wasz łańcuszek w wymiance. :) 
Ode niej dostałam  cudną bransoletkę i kolczyki do kompletu, ale o tym jutro. :))

5 komentarzy:

  1. śliczne rzeczy posłałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne cacuszka:)
    Co do odpisywania na maile to muszę powiedzieć,że faktycznie są z tym problemy.Nie wiem czy to brak czasu,czy niedopatrzenie,ale byłoby miło gdyby ludzie na nie odpisywali.
    Pozdrawiam i czekam na wymiankowy adresik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. AAAAAAAAAAAAAAa moja broszkaaaa i spineczki i guziczki ..ja w ogóle ostanio mało kontaktuje - wsztstko przez ten szpital :( - bardzo bardzo Ci dziękuję :* za te cudeńka :D mulinka sie przyda - bede w szpitalu wyszywac ..echh ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz więcej prac zgłosić jeśli masz ochotę pozdrawiam:) bardzo podobają mi się twoje filcowe kwiatuszki:)może kiedyś małą wyminaka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że rzutem na taśmę udało mi się dostać na wymiankę :D Oglądałam bloga mojej wymiankowej pary i chyba nie umiem nic zaskakującego - czego Ona by nie tworzyła - ale postaram się ją zaskoczyć chociaż jednym elementem :D Przesyłka właściwie prawie gotowa bo przygotowałam się już wcześniej. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...