środa, 1 maja 2013

Kopciuszek w XXI wieku- czyli rzecz o second handach

Wczoraj zaczęłam pracę z nowym blogiem. Zamierzam stopniowo go rozwijać i zrobić wszystko co w mojej mocy by stać się inspiracją dla licznych internautek, tak jak wiele modowych blogerek stało się inspiracją dla mnie. :) Zamierzam umieszczać tam własne stylizacje, notatki o modzie i najnowszych trendach i wiele, wiele innych notatek, których treści nawet ja jeszcze nie znam! 

Nazwa bloga wyszła od nazwy lumpeksu, który kiedyś mijałam (Kop)ciuszek, który wypełniony był ogromnymi koszami z ubraniami. Zapadła mi w pamięć i teraz, kiedy zjawiła się okazja postanowiłam księżniczce z mojego dzieciństwa wykreować nowy wizerunek. :)


Zapraszam Was do obserwowania bloga :)
www.kopciuszekw21wieku.blogspot.com

1 komentarz:

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...