czwartek, 16 maja 2013

Siejmy ziarna kwiatów- podsumowanie wymianki

Otrzymałam garść nowych zdjęć, a więc pora na publikacje (możecie jeszcze do wieczora dosyłać zdjęcia;))

Ode mnie do baleriny szydełkowanie poszło kilka drobiazgów, jednak nie wszystkie dałam radę sfotografować (a te które dałam nie do końca chciały się ściągnąć z aparatu) a więc pokażę dziś tylko jeden z elementów prezentu- wiosenną, zamkową broszkę motyla :)



A teraz zdjęcia, które otrzymałam od Was. :) 
Wszystkie prezenty są naprawdę cudowne i bardzo mi się podobają, mam nadzieję, że obdarowywanym również.

Od Corale Art:


Od Kasiekw:


Od Pietruszka Garden:


Od Jasiulowej:

 
Od Aleksandry:


Od Gochami: (a przynajmniej jego część :))


Chciałabym Wam pokazać prezenty, które dostałam od Gochy- cudowną filcową szaro-zieloną kopertówkę, filcową bransoletę i torbę w kwiaty z goldenem, która w 10minut po odpakowniu jechała ze mną w podróż na miasto i od tego momentu się z nią nie rozstaję :))  niestety jednak mój aparat ciągle odmawia współpracy w laptopem (a może to na odwrót) i takiej możliwości nie mam. 

Dziękuję za świetną zabawę i wywiązanie się z przesyłek :)



3 komentarze:

  1. Miło się patrzy na wymiankowe prezenty! Fajna zabawa! Dzięki serdeczne za zachęcenie mnie do udziału:)
    Kopertóweczkę można (w stanie spoczynku) zobaczyć u mnie w poście podsumowującym:) Ale mam nadzieję, że tu zobaczymy ją w akcji:)
    http://pieskieszycie.blogspot.com/2013/05/wiosenne-wymianki-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne paczuchy, ja cały czas żałuję, że się nie zapisałam, ale jak widzę, że teraz nie wyrabiam się z materializacją moich pomysłów w biżuterię, to chyba nawet tak jest lepiej.
    A motyl Nino, bardzo piękny. Czy jest tak samo duży jak ten zielony?

    OdpowiedzUsuń

Pozostaw po sobie miłe słówko :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...